Verzendbeleid
Hieronder vindt u de gemiddelde levertijd van al onze pakketten:
- Zodra een bestelling is geplaatst, duurt het 1 - 3 werkdagen om de bestelling te verwerken. Doordeweeks duurt het één werkdag, maar als u op vrijdagavond of in het weekend bestelt, kan het iets langer duren.
- Zodra uw bestelling is verwerkt, wordt deze verzonden en duurt de bezorging gemiddeld tussen de 7 - 14 werkdagen.
U kunt de status van uw bestelling volgen via:
https://velveti-amsterdam.nl/apps/parcelpanel
Om ervoor te zorgen dat we eerlijke prijzen voor onze producten kunnen rekenen, hebben we ervoor gekozen om pakketten in grote hoeveelheden op te halen en deze allemaal in één keer te verzenden zodra we onze minimale hoeveelheid hebben bereikt. Wij hopen op uw begrip en bereidheid om ons te helpen een betere en gezondere wereld te creëren.
Wij streven ernaar om het bestel- en leveringsproces zo eenvoudig mogelijk te maken voor onze klanten. Als u echter nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons klantenserviceteam. Hieronder leggen wij uit hoe uw bestelling wordt verwerkt en afgeleverd.
Een bestelling plaatsen
Het bestelproces bij Velveti-Amsterdam is zo eenvoudig mogelijk. Eerst gaat u naar de productpagina en voegt u het gewenste product toe aan uw winkelwagen. Om dit te doen, klikt u op de knop "Aan winkelwagen toevoegen".
Hier is het belangrijk om te controleren of u de juiste varianten heeft geselecteerd. Als alles in orde is, klikt u op het vakje "Afrekenen".
Op de pagina "Bezorging" heeft u de mogelijkheid uw adresgegevens in te voeren. Ook wordt erop gewezen dat elke zending geheel gratis wordt verzonden. Als blijk van onze waardering naar onze klanten betalen wij altijd de verzend- en bezorgkosten.
Bij de betaalmogelijkheden heeft u de keuze tussen verschillende betaalmethoden. Bij Velveti-Amsterdam zijn alle betaalmogelijkheden SSL-gecodeerd, waardoor je altijd kunt vertrouwen op een veilige betaalomgeving.
- iDEAL
- Creditcard ( AMEX, Mastercard, Maestro, Visa )
- Bancontact
Zodra u de juiste betaalmethode heeft geselecteerd, klikt u op het vakje "Nu betalen" en wordt u doorgestuurd naar de door u gekozen betaalmethode. Volg de instructies op deze pagina om uw bestelling af te ronden. Mocht u onverhoopt toch problemen ondervinden met uw bestelling, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Verzendkosten
Voor elke bestelling nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Al onze producten worden 100% gratis bij u thuisbezorgd. Er is ook geen minimale bestelhoeveelheid vereist.
Verzending van uw bestelling
Heb jij de perfecte look of accessoire gevonden op onze website? Dan wil je er zo snel mogelijk van genieten! Daarom zorgen wij ervoor dat uw bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.
Om er zeker van te zijn dat uw bestelling vandaag nog wordt verzonden, kunt u per e-mail contact met ons opnemen. Ons serviceteam adviseert u graag over de juiste oplossing.
Wat gebeurt er als ik het pakket niet ophaal bij het postkantoor/ servicepunt?
Het pakket blijft gewoonlijk 7 dagen op het postkantoor voordat het wordt teruggestuurd. Voor meer exacte informatie kun je terecht bij je plaatselijke postkantoor/ servicepunt.
Als u uw pakket niet ophaalt wordt het naar ons teruggestuurd. Het pakket wordt dan door ons geregistreerd als 'niet-opgehaald': hiertoe zullen we vervolgens €15,- administratiekosten per besteld item in rekening brengen. Het resterende orderbedrag wordt aan je terugbetaald - op dezelfde manier zoals je de bestelling oorspronkelijk hebt betaald.